16 aprilie, 2007

Rutina

Dupa o saptamana de stat acasa si pierdut vremea in stil mare la Sibiu (cu iesiri la bere, la povesti, la gratar si chiar la teatru), am revenit in mandra capitala unde ma asteapta munca restanta de doua saptamani. Asa ca mi-am reluat activitatile zilnice: trezirea la 8, injurat ca iar se ia apa rece la mine pe strada (nu c-ar lucra de vreo 3 saptamani...), mers la scoala, ajuns la scoala... consumat una bucata cafea + cola (da, stiu, trebe sa ma las de cola cel putin). Frig in laborator, oricat de cald ar fi afara, renovari prin scoala, lipsa chefului de munca si inca altele cu atat mai putin placute la gandire, mai ales la ora asta tarzie dupa o zi de stat aproape fara mancare.

Postul asta trebuia sa fie mai lung si pe un ton ceva mai optimist, pe vremea cand rutina asta imi daduse un sentiment placut (azi dimineata adica), dar de-atunci s-a schimbat si viziunea mea... Poate dupa ce mananc sa-mi mai revin... cel putin eu asa sper. Pana una alta, mai jos sunt poze din aceasta minunata si prea scurta pauza petrecuta la Sibiu... sa-mi amintesc ca se poate si bine :)

Prin Sibiu de Paste


Gratar la Balea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu