04 aprilie, 2007

Iarasi poze

Si tot imaginare, din pacate... o sa mai curga multa apa pe Dambovita (sau alte rauri din tara sau lumea larga) pana sa-mi cumpar eu un aparat foto. In fine, povestea e asa: astazi cand veneam voiniceste spre scoala nervoasa pe oamenii care stau in autobuz pe scara fara sa aiba vreo intentie sa coboare la prima si fara ca autobuzul sa fie aglomerat, aproape era sa nu observ cele doua ciocanitori care isi vedeau de treaba linistite in copacul pe langa care treceam in tromba. Dar dupa ce le-am observat m-am oprit si m-am uitat la ele vreo 5 minute. Nici nu se chinuiau sa se ascunda, ca sa spun asa... erau chiar la nivelul ochilor mei, deci usor de observat, mai ales ca nu prea erau frunze atat de jos. Se miscau in sus si-n jos pe scoarta si bateau cu ciocul in cautare de hrana. Nici nu m-au bagat in seama, cat am stat gura-casca in preajma lor. Erau tare dragute... pentru exemplificare a se vedea poza alaturata, preluata din Wikipedia! Cand au urcat prea sus pentru a le mai putea urmari am plecat si eu spre laborator, cu putin mai mult chef de munca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu