02 aprilie, 2007

Pictures in my Mind

Ah, cate poze as face daca as stii cum sa folosesc un aparat foto asa cum trebuie si daca as avea unul tot timpul la mine! De exemplu, azi dimineata in drum spre scoala am surprins intr-o fotografie mentala muncitorul care se odihnea printre copaceii pe care tocmai ii daduse cu var.

Imaginati-va trei copacei, unul inca inflorit si doi ai caror flori s-au transformat deja in frunze, toti trei dati cu var pe tulpinile subtiri... Varul e intins si pe iarba dimprejur, iar in dreapta copacilor sunt 4 galeti de diferite marimi pline cu var. Intre copaci, culcat pe iarba si tinand in coltul gurii un pai, sta un barbat, cel care in prealabil a vopsit trunchiurile copacilor. Se odihneste. Se uita in sus si plimba paiul dintr-un colt in altul al gurii. Sta tolanit pe iarba verde si mainile ii sunt murdare de var alb.

Asta e fotografia mea, am descris-o aici ca sa mi-o amintesc mai incolo, avand in vedere faptul ca nu am putut sa imortalizez momentul intr-o fotografie adevarata. Mi-a placut expresia de pe fata omului (o combinatie intre relaxare si lene), contrastul dintre var si iarba, copaceii verzi care imi amintesc ca primavara e in toi si in general ideea ca poti sta pe iarba la ora 10 dimineata. De asta am facut poza...

Ps. V-am spus eu ca trece primavara pe langa noi... deja copacii sunt verzi, nu mai au flori!
Ps2. Am multe posturi mentale pe care trebuie sa le exprim in scris in curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu