04 aprilie, 2007

Proaspat vopsit

Hehe... nici n-a inceput bine ziua ca am si vazut ceva demn de fotografiat. Veneam eu linistita catre scoala azi dimineata, cand ce sa vezi... niste oameni bravi si muncitori re-vopseau trecerile de pietoni si liniile care delimiteaza benzile de pe aleile din campus. Din aceste nobile cauze una din trecerile de pietoni era blocata in vederea uscarii sus mentionatei vopsele. Prin blocat se intelege faptul ca erau legate benzi de plastic colorat de o parte si de alta a strazii, pe latimea trecerii si la inaltimea genunchilor. Cam greu de ratat asemenea blocaje... Ei bine, era si un nene care pazea vopseaua, si nu mi-a luat mult sa inteleg de ce.

Cum treceam eu pe langa trecerea de pietoni vine din directia opusa un tip... vede prima "bariera", o ocoleste, toate par bune si frumoase. Dar cand ajunge pe sosea, ce sa vezi... omul nostru calca vertiginos fix pe trecerea de pietoni. Abia cand nenea care statea de paza i-a strigat "hei, vopseaua!" s-a prins si tipul pentru ce era drumu blocat! Acuma stau si ma intreb... trecerea de pietoni de care vorbesc nu are mai mult de 5 metri lungime, era blocata la ambele capete, teoretic cine vroia sa treaca ar fi vazut ambele bariere. In plus, la capatul aleii (in directia din care venea tipul) erau oamenii care vopseau de zor... cum se poate sa calci totusi pe trecerea proaspat vopsita in situatia asta? Zau ca fenomenul ma depaseste... poate doar daca tipul era indragostit si cu gandul la vreo domnisoara se poate sa fi fost asa ametit. Altfel, eu inteleg ca unii oameni au mai mult spirit de observatie decat altii, dar chiar in halul asta? Tot mai mila mi-e insa de nenea care pazea vopseaua... ca el ii vede pe toti ametitii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu