07 septembrie, 2008

Cu ce mă mândresc în seara asta

Cu Ordinul Cavalerilor de Transilvania din Hermannstadt - Sibiu (da, ştiu, e un nume al naibii de lung, dar ăştia suntem!) - site aici. Când eram tânără studentă fără obligaţii am îmbrăcat si eu rochii medievale şi m-am plimbat pe străzi în parade sau am dansat în spectacole despre domniţe şi cavaleri din alte vremuri. Şi nu o dată mă apucă dorul de vremurile alea - m-am mai lamentat chiar şi pe acest blog aici.

Anul ăsta m-am întâlnit cu cavalerii la Sighişoara, însă i-am ratat la Suceava, unde au avut şi un spectacol pirotehnic. Mi-am făcut însă sânge rău cu trailerele pe care le-au pus pe net. Daca sunteţi curioşi, iată o versiune care cuprinde şi momente de la repetiţii:

Şi încă una, axată pe spectacolul în sine:

Şi da, e şi fratele meu implicat în acest spectacol. Fapt care este un alt lucru cu care mă mândresc, chiar mai mult! Am zis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu