25 iunie, 2008

Discuţie în autobuz

Autobuz, în drum spre muncă. La radio se aude o reclamă la B'estfest (abia aştept). Din reclamă, cele două personaje din spatele meu extrag numele lui Alanis Morissette. El e ceva mai în vârstă (dar nu peste 55) ea e tinerică - aproximativ de vârsta mea, sau chiar mai tânără (?). În orice caz...

El: Ce o aduc şi pe capra aia de Alanis Morissete? Cine ascultă aşa muzică? Fata asta are fani?
Ea: Sunt destui care o ascultă...
El: Şi tot timpul o udă! (Eu: whaaaaa!?) Am văzut câteva videoclipuri şi peste tot o ploua... (Eu: aaa)
Ea: Păi da, are melodii destul de triste.
El: Are una sau două melodii drăguţe, dar restul sunt vai de ele. Numai te duci acolo şi dai cu capul... (Eu: wtf!?)
Ea: Păi aşa e acuma, la tinerii din ziua de azi (Eu: da' tu câţi ani ai, fătuco!?) se poartă... îşi taie venele...
El: Cum le zice la ăştia? Emo? (Eu: Doamne, chiar toată lumea e cu "emo" în braţe?)
Ea: (sarcastic) Emotional!
El continuă cu o poveste despre cum a văzut el la TV un reportaj despre fetele din Japonia care se întâlnesc la o "serbare" unde se costumează si se fardează şi cum erau toate "triste" şi cum se fardau cu culori închise şi ce freze ciudate aveau şi tot aşa.
Ea: Păi da, că de la japonezi a venit şi la noi moda asta cu emo. (Eu: really, now...)
Discuţia continuă pe tema modei şi cum se schimbă ea de repede şi cum toţi o adoptă de cum se schimbă şi cum o să treacă şi poate o să vină altă modă în care toţi bărbaţii vor fi macho şi se vor duce la sală şi vor mânca steroizi pe pâine.

Ce-am învăţat? Că Alanis Morissete e "emo". Asta înseamnă că în clasa a 12-a, când făceam karaoke pe "Ironic" şi eu eram emo? Hmmm. A, şi e clar că mă voi duce la festival să "dau cu capul", whatever that means! Şi deci mă încadrez în ceea ce se cheamă "tineretul de azi", deşi gagica care a folosit sintagma e posibil să fie mai tânără decât mine.

Nu mă mir că adepţii curentului emo sunt aşa deprimaţi. Şi eu aş fi dacă aş auzi asemenea discuţii despre mişcarea din care fac parte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu