10 mai, 2008

Listă

Lista de cărţi care aşteaptă să le citesc:

1. "Lord of the Rings - The Return of the King" - Tolkien - ca să termin seria începută cu succes acum cateva luni... înainte de operaţia le genunchi şi alte bălării de-alea.
2. "Mă numesc Roşu" - Orhan Pamuk - lumea zice că e faină şi mi-a plăcut şi mie începutul.
3. "The Colour of Magic" - Terry Pratchet - cumpărată de la Cluj, că tot o căutasem prin Bucureşti în draci fără să o găsesc.
4. "Down and Out in Paris and London" - George Orwell - Cadou de la Silvia. Merci, femeie!

(Voi ce cărţi aveţi în "coadă"?)

Parcă mai era ceva, dar nu-mi amintesc acuma... la ele se adaugă un ziar săptămânal, o revistă de femei lunară, National Geographic şi Re:publik. Şi vă daţi seama cam când o să termin eu toate astea de citit!

Oricum, ideea e alta - ce fac eu vineri seara în loc să citesc? Stau şi pierd vremea pe net, căutând idei despre cum să mă îmbrac mâine la party (poveste lungă), deşi sunt şi obosită, mă dor şi ochii de la calculator şi mă cam supără şi genunchiul. Morala: du-te, Irina, şi pune-te în pat la căldurică, ia o carte şi citeşte până adormi!

Ceea ce vă doresc şi vouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu