22 aprilie, 2008

Lucrul de acasă...

E cea mai oribilă chestie care vi se poate întâmpla! Nu ştiu zău cum pot atâţia studenţi şi freelanceri să lucreze în acelaşi loc în care dorm, mănâncă, se joacă, se uită la un film sau mai ştiu eu ce fac. Pentru mine cele trei ore petrecute azi "la lucru" de acasă au fost mai groaznice decât o saptămână de vârf... Şi numai gândul că mâine mă voi trezi direct la "birou" mă face să-mi doresc să mă mut de-acasă! Sunt mult mai stresată, mă concentrez mult mai greu, îmi vine să adorm (dacă sunt în pat ce să fac şi eu...) şi multe altele...

Dacă mai adaugi la pachet şi propietara ţăcănită care a venit de vreo trei ori să mă întrebe de sănătate (mai pe larg despre asta poate alta dată) atunci te-ai nenorocit. Plus că eu sunt bolnavă... am nevoie de linişte, pace, soare, eventual o plimbare (scurtă) prin Grădina Botanică pentru mobilizarea piciorului. Dar, vorba aia, deadline-ul (linia moartă, cum îi zice Radu) nu aşteaptă pe nimeni!

A! Ştiţi care-i cel mai naşpa lucru la toată chestia asta, până la urmă? E faptul că mă doare fundul de nu mai pot! Şi-l simt cum se aplatizează din ce în ce... şi spatele la fel. I'm going slightly mad...

Ştiţi pe cineva care să aibă măsuţă de-aia de servit micul dejun în pat? Aşa ceva mi-ar trebui ca să ţin laptopul, să mai reducă din presiunea asupra piciorului sănătos, spatelui şi fundului. Deci ca să nu mă mai doară zeci de alte chestii din cauza unui simplu genunchi! Aaaaaaa! De unde cumpăr o măsuţăăăăă?

Ps. Fără vreo legătură cu genunchi, picioare şi alte minunăţii de-astea, vă prezint un papuc (singur, ca şi mine... probabil nici pe el nu-l vizitează nimeni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu