23 mai, 2007

Nu mai urlati, oameni buni!

Ca sa ma duc la o toaleta (de-aia fara hartie) trebuie sa ies din laboratorul unde lucrez de obicei ascultand ceva muzica, sa urc la etaj si sa parcurg distanta de aproximativ 20 m pana la urmatorul coridor. Nu stiu daca e din cauza dispozitiei mele din ultima vreme (situata undeva sub nivelul marii) sau chiar asa era, dar coridorul respectiv mi s-a parut extrem de galagios.

Un grup de "masculi feroci" hahaiau nevoie mare si mergeau tantos ocupand tot coridorul, nelipsind obisnuitele apelative gen "bai, pula" (vai, ce urat suna!), mai incolo o domnisoara muscata de insotitorul din dotare tipa ca din gura de sarpe, mai aud vreo doua "hai, fata!", etc. Rezultatul, un chin pentru urechile mele sensibile! Sau pentru psihicul meu sensibil?

Oricum, morala e: nu mai urlati! Discutati ca oamenii normali, calm, fara graba si fara exagerari. Mai ales cand sunt eu prin preajma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu