30 iulie, 2008

Oameni în Sighişoara

Deşi spectacolele sunt din ce în ce mai puţine şi mai slabe, deşi de doi ani Sighişoara e în renovare şi nu pare să se fi schimbat nimic pe linia asta în acest timp, deşi (vorba lui Cosmin) festivalul e ca o curvă pe care fiecare o f**e cum vrea - atât cei din cetate cât şi festivalul "neoficial" de mizerie de la poalele ei, deşi câte şi mai câte tot e ceva aparte la Sighişoara. De fiecare dată când mă duc acolo mă apucă dorul să îmbrac o rochie de domniţă, să mă plimb pe străzi la lumina felinarelor în aşteptarea unui cavaler, să stau în camping la o cântare şi un pahar de tărie, să mă alătur mulţimii de oameni ai festivalului.

Cum anul ăsta am fost în principal fotograf, dup-aia spectator şi abia dup-aia persoana implicată emotional (măcar puţin), am reuşit să îi trag în poză pe unii din oamenii ăştia. Iată-i mai jos, într-un colaj cel puţin rudimentar, but hey, I'm a rookie. Asta ca să vedeţi ce fac eu la 2 noaptea...

PS. Click pe poza pentru o variantă mai mare (deşi nu neapărat mai bună calitativ, dar aşa face Blogger ăsta cu pozele)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu