03 iulie, 2008

Dieta - Ziua... ce zi mai e?

Ziua 11.

Astăzi mi-au spus două persoane că am slăbit. Bine, una nu se pune, căci e vorba de boyfriendul ataşat. Care deşi e foarte franc de felul lui, poate să fie subiectiv. A doua persoană e o colegă care nu ştia că ţin cură (sau nu cred că ştia). Partea mai interesantă e că pe cântar nu prea se vede ce zic oamenii ăştia. Da' mă rog...

În altă ordine de idei, tare mă distrează când băieţii cu care iau masa se uita curioşi spre cutiuţa mea cu mâncare, să vadă ce mai consum în fiecare zi :) Pentru ei o fi fascinant, ce să zic.

În şi mai altă ordine de idei, toată ziua m-a durut capul. Of! Sper să mă mai lase după ce scap de birou şi mă duc spre Pirahna la un ceai (nu e voie alcool la dietă). Parcă mi-e dor de Regie...

A! Şi m-a întrebat ier medicul de familie (în cadrul chestionarului pentru sănătate publică) "consumaţi fructe şi legume?". Îmi venea să zic: "Da! Şi prea multe în ultima vreme!". Dumincă se gata şi cu dieta, pot să beau un şpriţ. La Bestfest.

Vă las că aberez! Şi e gata programul! Pirahna here I come!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu