24 iulie, 2008

Leapşă!?

Pfuai, de când n-am mai văzut o leapşă, şi acuma tocmai am fost asaltată din două părţi! De la Drinutz şi de la KamZara am primit aceeaşi leapşă, care sună aşa (sorry, dar mi-e lene acuma să traduc din engleză):

"List seven songs you are into right now. No matter what the genre, whether they have words, or even if they’re not any good, but they must be songs you’re really enjoying now, shaping your summer. Post these instructions in your blog along with your 7 songs. Then tag 7 other people to see what they’re listening to…"

Dacă eu zilele astea ascult radio, ce mă fac? Să zicem că astea ar fi melodiile care îmi plac în ultima vreme:

Nelly Furtado - Wait For You

Pink Martini - Lilly (de fapt, orice de la Pink Martini!)

The Ukulele Orchestra of Great Britain - Wuthering Heights (trebuie să-mi iau dvd cu oamenii ăştia în concert! sunt fenomenali!)

Melanie Safka - Look What They've Done to my Song Ma (nu e melodia mea preferată de la ea, dar o tot dau ăştia la radio-ul pe care-l ascult :) )

Katie Melua - Ghost Town (şi asta e de la radio)

Rolling Stones - Angie

John Lennon - Imagine (asta fiindcă ascult un album cu Best Of Lenon la muncă...)

Gata!? Treaba la mine e alta: de obicei ascult multă muzică. Foarte multă. Şi când nu ascult, îmi sună în cap. Sau o cânt! De multe ori mă trezesc dimineaţa şi am o melodie în cap care mă obsedează toată ziua. Ştiu versuri de melodii, îmi place să cânt (mă trezesc cântând cu căştile pe urechi) şi să dansez. Şi de asta melodiile mele "preferate" se schimbă mai repede decât şosetele :) (aceasta este o metaforă)

Confession over... Prin listele fetelor care m-au lepşuit (dacă există "balneaţie" pot să zic şi eu lepşuit) am văzut chestii interesante aşa că o să le ascult soon :) Zice-se că trebuie să dau mai departe, nu? Ei bine, nominalizez pe Corina, Michou, Vivi, Coco (că-s curioasă) şi cam atâta, că nu vreau să chinui prea multă lume... Ştiu că 7 e număr magic şi toate alea, dar cred că o să meargă şi aşa.

Sper că vă plac melodiile mele :)

2 comentarii: