03 iulie, 2008

În sfârşit!

De când am aflat că Blogger a implementat adăugarea de comentarii la finalul articolului abia aşteptam să-mi activez noua funcţionalitate şi să scap de Intense Debate. Nu că ar fi aşa o idee rea Intense Debate, sau atât de greu de folosit, dar am observat că majoritatea (incusiv eu) oscilează între a-şi face un cont la ei şi a posta comentarii de pe contul respectiv şi a posta în stilul Nume / Email / Pagină web - şi asta duce la inconsistenţă... Plus că într-adevăr durează mai mult să încarci o pagină de blog după ce instalezi Intense Debate direct în template, ca mine.

Acestea fiind zise, m-am aşezat la calculator cu intenţia precisă de a dezinstala Intense Debate şi a folosi ceea ce-mi oferă Blogger. Acum trei zile! Ce-am făcut între timp? Păi, m-am chinuit! Cum am fost destul de inteligentă încât să nu-mi păstrez template-ul dinainte de Intense Debate, nu puteam să fac o simplă copiere peste. Deci m-am dus la site-ul Intense Debate care se laudă ca poate dezinstala ce a instalat in the first place. Îi dai un template şi îşi scoate el porcăriile de-acolo. Problemă! Când încerc să-l salvez pe Blogger îmi zice că nu poate pentru că "the XML is not well formed".

Fuck! Mai încerc o dată... La fel. Caut un checker XML pe net. Îmi arată o eroare în codul de Tag Cloud. Şterg codul respectiv (btw, va trebui să-l reinstalez cât de curând). Eroare din nou... De data asta nu mai identific exact sursa problemei. Draci, nervi, închid calculatorul. A doua zi nici n-am avut curaj să mai încerc ceva... Iar azi... ei bine, azi... am mutat widget templates pe default, am revenit la template clasic - fără widgets, fără niciun fel de customizare - şi dup-aia am trecut înapoi la template "modern". Undeva pe drum, au dispărut şi problemele de XML şi codul de Intense Debate.

Concluzia? Nu ştiu dacă de vină pt XML prost a fost Blogger sau Intense Debate, dar nu-mi pasă. Mă bucur că s-a rezolvat! Deja mă gândeam să încep alt blog ca să scap de probleme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu