02 mai, 2008

La plimbare

Ieri am fost la plimbare prin Muzeul Civilizaţiei Populare Tradiţionale din Sibiu. Pentru Bucureşteni, ăsta e un fel de Muzeu al Satului mai mare şi mai frumos. Sic! Ţin să mulţumesc pe această cale Academiei de Studii Economice Bucureşti pentru legitimaţia de masterand care mi-a dat dreptul la un bilet de intrare foarte redus faţă de tariful întreg.

A fost foarte frumos, chiar mi-a priit plimbarea şi ziua liberă şi posibilitatea de a fotografia tot ce mişcă şi nu numai (cu diferenţa între bilete am plătit taxa foto. hehe.) Şi ca să mă laud, iacătă nişte poze.

Eu şi masculul pe balansoar (era mult mai bine dacă nu mă pocneam cu balansoarul în genunchi la finalul "şedinţei foto"!):

O căsuţă văzută de după gard:

Morile de vânt oglindite în lac, cu puţin timp înainte să înceapă să picure:

Şi în final, în nemăsuratu-mi narcisism, eu şi o păpădie :) (faceţi abstracţie de faţa subiectului)

Dacă aveţi chef să vedeţi mai multe poze, setul complet e aici. Vă mulţumim pentru atenţie şi vă dorim o dupa-amiază plăcută :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu