04 mai, 2008

F**king welcome back home!

Bleah! Cred că Bucureştiul ăsta mă urăşte din ce în ce mai mult şi cam începe să-mi fie lehamite şi mie de dânsul. Adevărul e că după 6 ore de tren (la fel de mult mă enervează algoritmul ala nenorocit de alocare a locurilor), după ce-am ajuns cu bagajele în dinţi în faţa casei, după o noapte cu somn puţin şi prost, ce ne puteam dori mai mult decât un frigider plin de mucegai?

Cu dedicaţie specială din partea proprietarilor care vor să facă economie la orice şi l-au scos din priza fără ca măcar să se uite dacă e ceva în el sau nu! Zău aşa, mă simt ca la cămin după o vacanţă de 3 luni precedată de o plecare în grabă şi în stilul "după mine, potopul"! Doar că acum stau în Cotroceni, şi nici chiria nu e cât regia de cămin. Pentru toţi oamenii care vor cu orice preţ să facă "economie", am un singur mesaj: cumpăraţi, fraţilor, frigidere clasa A în loc de epave de pe vremea bunicii şi să vezi acolo economie! Nu cu scos din priză o săptămână pe an!

În fine, ideea era că, în loc să ne odihnim, ne-am chinuit să spalăm (din nou) frigiderul pe care îl spălaseră masculul si mama din dotare abia acum o săptămână jumătate. Cred că nu există frigider mai curat ca ăsta! Şi eu m-am enervat şi caut idei de răzbunare (pronire care cel mai probabil o să-mi treacă în încă două ore). A hell of a way to spend your last vacation day, isn't it?

Aaaa, şi acuma ascult Paraziţii - tot pentru că m-am enervat! Şi vreau la Londra! Ca să-mi treacă dracii (hehehehe).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu