16 mai, 2007

Uite ce-am primit, uite ce-am primit!

Va anuntam ca a aparut noul numar al revistei Becu' din pivnita, care contine un avertisment scris cu rosu, crenvursti si ochiuri si, din nou, valori. Incepand cu acest numar, va puteti spune parerile si lasa comentarii despre fiecare articol. La ce alta rubrica, daca nu la "Comentarii"? Iar daca doriti sa aflati mai multe despre cei care scriu articolele si se ingrjesc de aceasta revista, nu aveti decat sa intrati la rubrica "Echipa", unde veti gasi profilele mai non-conformiste a catorva dintre ei.

Va invitam sa participati la numarul viitor, ce va avea ca tema "Discriminare si toleranta".

Lectura placuta!

Desi nu am participat activ la numarul asta (poate doar cu niste sugestii pe la site), l-am citit pe nerasuflate de cum a aparut. Personal, mi-a placut, mai ales pentru faptul ca articolele pe tema data trec de granita parerilor personale si implica si lucrari documentate, inchegate si care dau (spun eu) o imagine mai de ansamblu. Se poate si mai bine, dar crestem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu