16 ianuarie, 2009

Becu' returns

Sunt atâta de stresată de porcăriile de la muncă încât nici n-am apucat să mă bucur de apariţia numărului 13 din Becu' din Pivniţă. Sperăm că va fi cu noroc :)

În ultima vreme ne cam mişcăm în hopuri, dictate ba de sesiuni, ba de probleme la serviciu, ba de lipsă de inspiraţie, ba tot aşa. Planuri avem, mai trebe puse în aplicare. Ar merge şi nişte colaboratori, acolo. Nu cerem multe. Doar dorinţa de a schimba lumea :) - şi puţină inspiraţie.

Până una-alta, vă aşteptăm pe site. Citiţi, comentaţi, şi s-auzim de bine!

PS. dacă tot n-am lăudători... poza de pe copertă e făcută de mine :)

3 comentarii:

  1. păcat de becu' ăla desenat de mână. ştiu că e sigla voastră da' arăta mai bine fără ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, vezi ce zici de becu' ala desenat de mână, că mi-e drag :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru noul numar!
    Si imi place poza de pe coperta!

    RăspundețiȘtergere