29 decembrie, 2008

Şi alte ştiri

Pentru cei eventual interesaţi de un update on my life - aşa, pe scurt.

Mi-am dat seama (pentru a câta oară) că mă simt mai bine când nu sunt în Bucureşti. Culmea, şi fizic şi psihic.

Nu am făcut nicio listă de dorinţe, rezoluţii sau planuri pentru la anu'. Mai am timp - la fel cum mai am timp să rămân în derivă.

Mi-a apărut un articol într-o revistă tipărită şi vândută la chioşcuri de ziare! Revista e "Vacanţe şi călătorii", iar articolul meu e despre Bâlea. Sunt kinda proud, deşi nu-mi mai place ce-am scris la fel ca la început...

Jucatul de Risk şi-sau canastă până la trei noaptea ar trebui interzis!

Anul ăsta am primit atâtea cadouri frumoase şi care erau exact ce-mi doream încât nu ştiu ce să zic... Mi se pare câteodată că sunt mai multe decât merit.

Masculul e destul de (foarte) răcit. Sper să se facă bine, căci mâine plecăm la revelion, unde are planuri de umblat pe dealuri după lumină bună.

Poate ar fi mai bine să mă culc până nu o dau în melancolie, căci simt că mă cam pândeşte la cotitură.

Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu