29 decembrie, 2008

Season's Greetings

Cred că pozele mele pitzipongice au stat destul în fruntea blogului, nu? Trebuie să recunosc că am fost mult prea pe fugă zilele astea ca să am timp de stat pe net. Dubios, ştiu :)

Pe scurt, împreună cu masculul am început "turneul prin ţară" săptămâna trecută: adică am fost acasă la mine, apoi la el, pe la diverse rude şi prieteni. Am stat 3 zile la Sibiu, apoi o zi jumătate la Cluj, ne-am întors la Sibiu şi mâine plecăm la Arieşeni până după anul nou. Foarte frumos, mai puţin partea în care am dormit mult prea puţine ore pe noapte... ceea ce se va întâmpla şi în seara asta, de altfel.

Deja visez doar să ajung la Arieşeni, să pun un afiş cu "nu deranjaţi" pe uşa camerei, şi să stau acolo vreo 2 zile să-mi revin! Până atunci, însă, vă las cu nişte poze de sezon şi vă doresc un an nou în care să aveţi puterea să vă îndepliniţi toate dorinţele! Sărbători fericite!

Aşa arată Sibiul pregătit de sărbătoare:

Iar astea sunt decoraţiuni din bradul unei bune prietene, brad pe care l-am pozat mai ceva ca pe-un superstar :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu