08 ianuarie, 2008

No cha-cha for you, muchacha!

Sunt bosmuflată... Auzi, cică nu poate (re)începe cursul de dans azi pentru că nu este parchet în sală. Auzi, parchet ne trebuie nouă!? Şi eu care abia aşteptam ziua de azi... (trecem repede - repede peste faptul că a fost prima zi de muncă şi a fost naşpa pt că n-am apucat să mucesc mai nimic - poveşti de la rev, cafele, reîntâlniri... trece vremea!). Revenind, azi n-am avut parte de dansuri, în schimb m-am consolat cu vizita unui personaj pe care mai nou îl văd trimestrial :) (se ştie el cine e, nu e nevoie de detalii) - deci tot e bine.

În altă ordine de idei, azi am avut două gânduri majore:

1. Oare ce se va întâmpla în Bucureşti când toate mormanele de zăpadă (prost) îndepărtate de pe străzi se vor topi? Oare vom avea parte de ştiri de genul "Bucureştiul inundat - oficialităţile luate prin surprindere"? Serios, e aşa de greu să te gândeşti să ridici zăpada aia de pe marginea drumului şi în loc să o laşi să formeze mormane cât un stat de om s-o duci undeva unde să poată fi depozitată în linişte fără frică de topire "abuzivă"?

2. Am uitat care era punctul 2... Sunt cam ameţită, şi n-are legătură cu vinul :) Abia aştept să-mi tipăresc nişte poze din excursia asta frumoasă şi să le lipesc la birou! Mă duc să dorm, că mâine am o răfuială cu BCRul.

A! Abia aştept să merg la patinoar la Ploieşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu