08 ianuarie, 2008

Live coverage

Mda, nu demult mă lăudam cu o instalare Windows Vista în direct, acuma se pare că pot să trec în palmares şi o instalare Mac OS Leopard. Nu de alta, dar posesorul de drept al iMac-ului de lângă mine doarme dus. Că deh, la ce-i bună o femeie în casă (mai ales programator) dacă nu la păzit calculatoare? Şi aşa, cu sistemele astea mai noi nu prea mai ai altceva de făcut... bagi dvd-ul şi zici "upgrade". Uite, că între timp a şi terminat de făcut ce făcea el acolo.

Ha! Tot trebuie să setez ceva: conexiunea la net. Daca gasesc unde am notat configuraţia, that is.

In other news, cum se zice, mi se mai mărită o prietenă. Cică a cerut-o în seara asta, cu inel şi tot ce trebe. Încă nu mi-a dat un răspuns satisfăcător la întrebarea "de ce" (de ce a cerut-o). Anyway, Cami, mă bucur pentru voi, să fiţi fericiţi împreună şi să vă iubiţi (ca-n prima zi) şi să vă construiţi un viitor frumos!

Hai că prea o dau în dulcegării. Am spus că fac live coverage, am făcut. Continuarea poveştii va rămâne (pt moment) privată. Mai ales că protagonista ştirii nu mai răspunde pe messenger. Or fi sărbătorind şi ei ca nişte proaspăt logodiţi ce sunt :)

Aşa, referitor la starea vremii încă aştept inundaţiile şi aş vrea să aflu şi eu ce vreme prezice durerea acută din genunchiul meu. Aş paria pe "vreme de stat în casă pentru că în curând n-o să poţi să mergi" dar sper să mă înşel. Până una alta, Fastum Gel is my friend.

Mă duc să vad de Mac-ul ăla, că proprietarul de drept sforăie netulburat. La final o poză... eu urcând panta la a cărei coborâre (cred că) mi-am accidentat sus-numitul genunchi şi de la a cărei altitudine maximă s-a rostogolit un obiectiv din trusa deţinută de masculul din dotare. Obiectivul pare să fie bine.. cu genunchiul vă ţin la curent!

Tschuss!

3 comentarii:

  1. şi presupun că masculului i-a păsat mai mult de obiectiv decât de genunchi. că ăsta din urmă se repară şi singur, nu? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi având în vedere faptul că nu prea ştiu multe Camelii, plus că dintre cele pe care le ştiu doar una m-ar anunţa că se mărita... probabil că raspunsul e da, acea Cami!

    Cât despre genunchiul meu vs. obiectiv... obiectivul se mai cumpără la nevoie, un genunchi nou mai greu! Şi da, încă mă doare!

    Sorry pt întârzierea răspunsului, dar am avut muuult prea mult de lucru.

    RăspundețiȘtergere