06 februarie, 2010

Găselniţa serii

    Ca de obicei la o bere prelungită, discuţiile au sărit de la un subiect la altul, până am ajuns să povestim despre Coduri Numerice Personale (sincer, nu mai ştiu exact cum). Ba că de la ce vine fiecare cifră, ba alte de-astea, am ajuns să ne comparăm în CNP-uri... Şi-am constatat astfel că prietenii noştri veniţi în vizită la Bucureşti au aceleaşi patru cifre imediat după data naşterii, ei fiind soţ şi soţie. [Între noi fie vorba, două din cifrele astea indică de fapt judeţul naşterii, deci nu era aşa greu să se potrivească]
    Evident, am început să facem glume cum că se vede din CNP că erau sortiţi unul altuia. Şi uite aşa, din hlizeală în hlizeală, am inventat expresia serii: "Hai să-ţi citesc în CNP! (Mâncaţi-aş!)"
    [inteligent aberez la ora asta, nu?]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu