24 februarie, 2009

De dimineaţă

Azi dimineaţă în faţă metroului, pe o tarabă cu mărţişoare, scris de-o şchioapă: "La fiecare mărţişor cumpărat primiţi GRATUIT un şnur şi un plic"!

Sper că era doar o încercare de "marketing" prost înţeleasă, şi nu o practică generalizată la vânzătorii de mărţişoare... Adică, mărţişorul fără şnur nu mai e nicidecum mărţişor!

De fapt, nu ştiu de ce mă mai agit atâta, când ştiu că mărţişoare nu prea se mai dăruiesc. Nu ştiu dacă o fi vârsta, mediul în care mă învârt sau vreun alt factor care îmi scapă, dar băieţii din zilele noastre (cei pe care îi observ eu) dăruiesc din ce în ce mai puţine mărţişoare. Cred că totul se reduce încet încet la un fel de reiterare a Valentine's Day, doar că în loc de cadou romantic, îi dai perechii tale mărţişor. Şi gata!

Sincer, cred că nu-mi place schimbarea asta. Mie îmi plăcea să port mărţişoare, iar acum văd că nu doar că băieţii nu le mai dăruiesc, dar nici fetele nu le mai poartă!

Deci, ce se întâmplă cu mărţişorul? Fetelor, voi mai primiţi? Dacă da, de la cine? Băieţi, voi mai dăruiţi (şi cui)?

Ps. Şi uite cum m-am procopsit fără să-mi dau seama cu o dilemă de marţi (dimineaţă)...

Un comentariu:

  1. Eu primesc!:)
    Al meu imi ia cand isi aduce aminte, dar in fiecare an primesc un martior, intotdeauna din argint, de la tata. E figura mare...merge...cauta doua martisoare finute de tot si intotdeauna ma lasa sa mi-l aleg eu prima...am intaietate fata de mama!:)
    Imi plac mult martisoarele...in special cele care le primeam cand eram mai pitica...SPer sa nu se piarda obiceiul,ar fi pacat!
    PS Acu vreo 4 ani stiu ca i-am dat unei fete din franta un martisor in semn de prietenie...venise in romania la inceput de martie...A fost super inacantata...nu mai vazuse niciodata asa ceva si i se parea minunat!

    RăspundețiȘtergere