25 noiembrie, 2008

Revelaţia cu liftul

[Acest post este recreat din memorie pentru că fişierul original s-a pierdut din cauza unui memory stick prost, folosit în condiţii de oboseală extremă. Faptul că tebuie să rescriu ceva şi că n-o să iasă la fel ca şi prima variantă mă enervează la culme. Nu băgaţi în seamă acest paragraf, doar mă descarc!]

Luni dimineaţă mi-am dat seama totuşi ce diferenţă simplă şi importantă este între un lift "ordinar" şi unul ceva mai inteligent. Un lift inteligent, între etajul de start şi cel de destinaţie, poate opri să mai ridice pasageri. Un lift ordinar, odată ce îl ocupi, al tău e până te dai jos, iar restul lumii trebuie să aştepte.

În cele trei minute pe care le-am petrecut în faţa liftului m-am gândit la condiţia mea de inginer şi la cât de importanţi suntem noi în societate, chiar dacă societatea n-o recunoaşte :) Mi-au venit în minte anii de facultate, cu proiectele de semaforizare a intersecţiei de la Apaca şi de construit lifturi. Ah, dacă aş fi proiectat eu liftul ăsta, n-ar fi trebuit să fac concurs cu vecinul de la 5 cine apasă mai repede pe buton după eliberarea liftului! Concurs pe care evident l-am pierdut, pentru că mă gândesc la porcarii!

Mda, deci să fie clar: inginerii este foarte importanţi pentru societate, chiar dacă nu ştie să se exprime! Şi nu mă mai lăsaţi, dragi vecini, să aştept atâta după lift, că uite ce aberaţii scot din mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu