21 noiembrie, 2008

Mare expoziţie mare!

Sau am putea să-i spunem "bec-xpoziţie", dacă mi-e îngăduit un joc de cuvinte a la masculul din dotare :)

Despre ce e vorba? Ei bine, echipa Becu' din Pivniţă a pus la cale o expoziţie de promovare a revistei. În holul Bibliotecii Centrale Universitare din Cluj-Napoca, am expus cele mai bune poze din revistă, coperţile celor 12 numere şi ale suplimentelor şi fragmente din articole.

Deci, clujeni, mergeţi şi vedeţi expoziţia, da? Mai aveţi timp până la începutul lunii decembrie. Am şi un mic preview, cu poze de la locul faptei:

*

*

Deeeci, cum vi se pare? Sunt curioasă ce părere şi-au făcut vizitatorii... ar fi trebuit să merg şi eu să o văđ, dar planurile ni s-au cam schimbat. Oricum, pe viitor sperăm să ducem expoziţia şi în alte oraşe. E şi Bucureştiul pe listă, doar că nu m-am gândit încă la un loc potrivit. Any ideas?

Cam atât de la Becu' deocamdată... pregătim însă noul număr aşa că fiţi pe fază :)

Un comentariu: