21 aprilie, 2008

MacBook

Singurul lucru drăguţ pe ziua de azi, noul calculator al lui Radu... Uşor, cu tastele "apăsabile" - adică pot chiar să tastez destul de repede - negru (ştiu pe cineva care ar trebui să aprecieze chestia asta) şi în general numai bun de stat în braţele tale în pat.

Ce nu-mi place? N-are (sau n-am găsit eu combinaţia de taste) HOME, END, DELETE, PGUP, PGDOWN. Poate şi pentru că în MacOS nu prea se folosesc... iar cum eu îl folosesc în Windows (da, se poate - the horror!), ghinion pentru mine.

Acuma îmi spune Radu că la laptopul lui de la serviciu nu poate folosi touch pad-ul cu el înclinat.... dubios. Ăsta nu are nicio problemă în acest sens, deci încă un punct în plus pentru el. Of... aş fi vrut să fac o "recenzie" mai serioasă, dar nu mă lasă masculul să mă concentrez. Guess it's Seinfeld time! Poate revin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu