04 noiembrie, 2007

De la școală

Da... Mă mai duc și pe la școală. Din colecția "foaie verde... băț, n-ai de lucru... fă-ț(i)", weekendurile mele sunt ocupate în majoritate cu masterul de "managementul informatizat al proiectelor". Programul e la ASE, așa că m-am dezis de Politehnică (unde de altfel nu se duce nimeni la vreun curs și se dau teme cam în același fel ca în timpul facultății - învățatul, mai prin februarie). Și m-am procopsit cu o frumusețe de master pe module, cu ore mai ales sâmbătă și duminică, dar și vineri seara și în cadrul căruia un curs durează vreo 2-3 săptămâni după care... dai examen!

Chiar azi am avut examen la minunata materie "planificarea și controlul proiectelor" - multe grafuri de desenat, calcule de întârzieri, depășiri de buget și alte chestii garantate să-ți înoade creierii :) În fine, per total cursurile sunt chiar acceptabile, pot să spun că mai aflu și lucruri noi. Și mi se pare că profesorii sunt într-o oarecare măsură mai serioși decât la Poli. Și dpdv logistic ăștia de la ASE par mai bine pregătiți... să vedeți numai în ce sală plină de computere cu Vista, cu termopane și aer condiționat fac de obicei ore. Hehe.

Sunt sigură că sunt și săli mai nașpa, dar ce-mi place mult la ASE este încercarea de a folosi așa numitele "spații publice" ale clădirii: adică holuri și coridoare. Atât în clădirea ciberneticii cât și în vechea clădire a ASE-ului (aia cu bila, tre' să fi auzit de ea ;) ) spațiile libere mari sunt folosite pe post de "sală de calculatoare" pentru uzul tuturor. Ok, și la Poli există așa ceva. Ei mai au în plus un lucru foarte simplu: din loc în loc, scaune și mese unde oricine poate sta să se odihnească, să povestească cu colegii, să citească o carte sau să învețe înainte de un examen. Sincer, mi-a amintit de facultatea tehnică din Eindhoven unde holurile cam tot așa erau "valorificate". Și parcă și arată mai bine, mai pline de viață, te face să te simți "cool" că ești la școală. Eh, e chestie de imagine. Ca o paranteză apropos de imagine, în clădirea renovată lucrurile deja arată muuult mai bine decât multe universități de pe la noi. Și au hârtie igienică la toalete! Ce-i drept, în weekend mai rămân doar urmele ei, dar deja i-au depășit pe alții...

Of, iar m-am lungit cu vorba și încă n-am ajuns la subiectul pe care-l intenționam pentru acest post. Ei bine, nici n-o să-l mai încep aici. Vă las cu o poză cu trei gagice în holul clădirii renovate. Nu se vede prea bine, știu, dar alta n-am. Poza e de pe site-ul ASE, oricum, așa că eu n-am nicio vină :)

3 comentarii:

  1. gagicile-s puse la zid, sau care e treaba, că nu prea îmi dau seama? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, măi, alea sunt uşile (de sticlă) de intrare in clădire. Io ce sa fac daca nu ştiu să-şi facă şi ei o poză mai lămuritoare... Cu prima ocazie o să sneak into ASE cu un aparat foto. Dacă ma iau la bătaie bodyguarzii care sunt la tot pasul vin la tine cu nota de plată de la spital :)

    RăspundețiȘtergere
  3. catch me if you can :P
    totuşi nu au voie să se ia de tine, deoarece e un loc public, nu e de locaţie de interes special şi din câte ştiu eu nici nu e marcat în vreun fel fotografiatul interzis. deci legal, nu au voie să se ia de tine.
    dacă vrei scotocesc prin bookmarks şi îţi zic exact legea şi articolul de lege la care mă refer ;)

    RăspundețiȘtergere