20 octombrie, 2007

Before Sunset

Last lines...
Celine: Baby, you are gonna miss that plane.
Jesse: I know.

Frumos, m-a făcut să simt că nu-s nebună pentru că mă gândesc la tot felul de aiureli şi că mă frământă viaţa mea prezentă şi viitoare, şi relaţiile şi... totul în general - pentru că si alţii au acelaşi tip de gânduri şi frustrări. Şi tot mai vor să creadă. În dragoste, în viaţă... în magie! Despre predecesorul acestui film am mai scris aici.

Şi da, ştiu că sunt personaje, dar la fel de bine ştiu că există cineva care a scris scenariul. Şi nu poţi să scrii despre toate lucrurile astea fără să le simţi măcar puţin. So, there is hope!

Noapte bună...

Ps. Recunosc, am modificat numărul de posturi afişate pe pagină ca să apară şi poza făcută de mine după ce public acest post. Promit că n-o să mai fac, şi mă voi întoarce la afişarea a 7 posturi / pagină (număr magic, eh) îndată ce voi primi multe comentarii de apreciere la adresa pozei menţionată anterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu