19 iunie, 2007

Cica "Good Morning"

Hahaha... chiar eram curioasă ce anume poate spune "Yahoo Messenger Insider" la ora 2:49 noaptea! Optimist el aşa... nu-i pasă ca nu pot sa dorm, că mai sunt 2 zile până la diplomă sau alte porcării de-astea comune cum ar fi cercul vicios în care mă învârt pentru că mi-e rău şi nu pot să dorm şi mi-e rău pentru că nu dorm destul.

Bleeeeeeh, sper să se termine odată şi cu asta şi dup-aia o să-i dau eu de capăt problemei mele cu dormitul. Promit! Culmea e că imi era somn, jur! Şi acuma îmi e, dacă stau bine să ma gândesc... dar când mă pun în pat ma napadesc gânduri disparate despre orice, ma foiesc de pe o parte pe alta, încep să am ameţeli, stări de rău şi alte senzaţii asociate cu orice în afară de un somn bun şi ui aşa s-a dus cu noaptea mea!

Poate, totuşi, există o soluţie! O să ma pun pe citit lucrarea de diplomă! Să vedeţi atunci ce somn mă apucă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu