19 decembrie, 2006

Evrika!

Ca sa termin cu "succes" o zi de pierdut vremea aiurea si de oboseala cronica, tocmai ma uitam pe niste bloguri ale anumitor fosti asistenti din vremea facultatii (hehe.... de data asta nu dau nume) si am (re)descoperit un site care pe mine m-a amuzat copios de prima data cand l-am vazut. But, alas, my Windows broke si in febra reinstalarii am uitat sa-mi salvez bookmark-urile! E un fel de serial de benzi desenate foarte stilizate despre lumea calculatoarelor, Internet, stiinte in general si multe altele... pentru ingineri, asa :)

Anyway, site-ul e aici, dar trebuie sa va atentionez ca, dupa cum spune si autorul, "this comic occasionally contains strong language (which may be unsuitable for children), unusual humor (which may be unsuitable for adults), and advanced mathematics (which may be unsuitable for liberal-arts majors)". That's it! O sa inchei cu doua poze de pe respectivul site:

1. Apropos de blogosfera:


2. The real story of Alice and Bob... de cand am vazut comic-ul asta, cursurile d-lui Cristea si criptografia in general nu mai sunt la fel! Stiam eu ca e ceva necurat acolo cu Alice si Bob, ca prea vroiau ei sa tina secret totul... i was right!

I warned you, e pentru "initiati"... Fata de restul imi cer scuze, data viitoare nu mai fac! Oricum, sper ca cei doi cititori jumate ai acestui blog nu se vor supara. Noapte buna si vacanta lunga! (mai sunt doar 3 zile...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu