13 decembrie, 2006

Becu' din Pivnita - De mare angajament!

Avand in vedere ca suntem in luna decembrie, am conectat Becu' din Pivnita la reteaua de beculete din oras si pentru ca primaria tocmai a achitat factura, s-a aprins si noul numar, numarul 4 - decembrie 2006 - Valori. Printre altele, puteti gasi respect, progres si tot felul de alte valori, doar la adresa noastra: http://www.becu.co.uk/ Va dorim lectura placuta, sarbatori fericite si un an nou mai bun!

Ce mai pot adauga eu... revista asta a noastra arata din ce in ce mai bine si contine articole din ce in ce mai bune, deci suntem in crestere. Pentru o vizualizare cat mai colorata si intensa, recomand downloadarea pdf-ului. In curand vom avea si forum si sper ca, astfel, mai mult feedback de la cititori. Pana atunci, insa, noul numar propune destule subiecte de gandire asa ca, descoperiti-ne la adresa mentionata!

Aici link spre numarul curent!

2 comentarii:

  1. Buuun! S-a aprins becul din pivnita si pe luna asta, inseamna ca am fost cuminte si mi-am platit factura la lumina. Sa speram totusi ca nu e unul albastru psihedelic :p Articolele sunt faine, prea faine, desi nu-mi place cum s-a luat Vlad de U2 (vezi "Altfel de valori"). Ce dom'le?! Poate eu vreau sa ascut U2 si in biserica, si nu numai la casti. Pentru ca U2 nu dauneaza drav sanatatii, nici sarcinii, nici credintei... Ma duc sa ma uit la bec...

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, nici macar consiliul de redactie nu are voie sa cenzureze opiniile autorilor de articole. Oricum, ele fiind semnate poti sa te iei direct de respectivul autor (hehe)

    RăspundețiȘtergere