28 noiembrie, 2006

Jeana

Jeana era croitoreasa Jan frizeru' o iubea Si-a murit tuberculoasa Jan frizeru o jelea

Asta ca sa mi se contrazica ideile fixe conform carora nimic bun nu poate veni de la RATB... Ieri intr-un troleibuz de-ala care are ecran (pe care de obicei dau reguli de conduita in autobuz, cum sa-ti compostezi intotdeauna biletul si alte dinastea pe care mai nimeni nu le respecta) am vazut o reclama care incepea cu aceasta melodie. Imagini cu Jeana si Jan si cu Jan care merge pe langa caruta mortuara indurerat. Apoi intra fundal alb, text si o voce de reclama: "Acum tuberculoza se trateaza". Si la final, intrebarea cea mai importanta: "Jane, tu te-ai controlat?"

Stiu ca nu e de ras, dar nu mi-am putut opri un zambet discret... Oricum, ma bucura faptul ca oamenii care fac campanii sociale au mai evoluat de la cele cu "eu n-am sa bat niciodata covoare, pentru ca le doare"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu