28 noiembrie, 2006

A doua zi

Aseara ti-am luat basma Si-acum te vad fara ea! Cine ti-o mai lua basma Sa se spanzure cu ea Aseara ti-am luat margele Si-acum te vad fara ele Cine ti-o mai lua margele Sa se desire ca ele Aseara ti-am luat cercei Si-acum te vad fara ei Cine ti-o mai lua cercei Sa stea atarnat ca ei! Barbatu' care-i urat Pune-i funia de gat Si striga in gura mare: Hai la barbat de vanzare! De ti-o da pe el un zlot, Da-l cu funie cu tot...

Frumoasa melodie, frumoasa interpretare, frumos loc, frumosi oameni, frumoase povesti, frumos...

In alta ordine de idei, azi dimineata, in timpul unei cafele baute in compania Elenei, am rasfoit si noi un ziar de stiri mai mult sau mai putin interesante si de mica publicitate. Si am constatat urmatoarele:

1. Apartamentele in Bucuresti au ajuns extraordinar de scumpe! Nu ca m-as gandi eu sa imi cumpar apartament, dar ma apuca ameteala cand vad anunt pentru unul de 40mp la etajul 7 din 8, intr-o zona nu prea rasarita, ce-i drept cu "imbunatatiri" si care costa nici mai mult nici mai putin de 45.000 euro... La stilul asta cred ca ma voi muta in cortul meu confort 1 "imbunatatit" cu prelata contra ploii... si nu mai caut casa, ci o banala curte!

2. Si poate si mai descurajant.... exista o mare intreaga de oameni nefericiti in viata personala, sau poate plictisiti (sau plafonati, ca sa folosesc unul din cuvintele mele preferate...) care isi ofera prietenia, iubirea sau trupul prin intermediul micii publicitati. Citez din memoria aproximativa: "Tanara (introdu descrierea aici, dar trebuie sa contina cel putin unul din cuvintele: frumoasa, sexy, aprtisanta, draguta, culta, titrata, etc) ofer companie intima (sau clipe de neuitat, sau nopti de vis, sau ore de placere sau etc) domnilor generosi. Rog seriozitate (sic!). Tel:....". Evident, exista varianta si cu tanar sau domn... doar ca in acest caz un atribut foarte "in voga" pare a fi "SENSIBIL". Dar ce m-a oripilat cel mai tare au fost cele aproximativ 10 anunturi publicate de domni casatoriti care cautau o relatie extra-conjugala. Nici nu stiu daca sa fiu ingrozita de faptul ca acest lucru se intampla sau de penibilul situatiei.... cred ca deocamdata o voi lasa la stadiul de "am trait s-o vad si pe asta" (dar cred ca n-o sa mai citesc mica publicitate o vreme)

Eh, acestea fiind spuse, o voi lua incet la picior spre cel mai plictisitor curs din cate mi-a fost dat sa vad in facultate, eventual asa scap si de specimenele de "domni sensibili" care injura printre dinti tot la doua cuvinte langa urechea mea dreapta... Cred ca am sa le dau lor ziarul meu de anunturi, poate isi gasesc sufletul pereche....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu