20 noiembrie, 2006

intro

Niciodata nu am fost in stare sa tin un jurnal pe hartie... cel mai aproape de questia asta am ajuns prin liceu cand aveam o agenda foarte colorata si plina cu tot felul de porcarioare pe care le pastram ca amintire, in care mai treceam in fiecare zi cateva cuvinte razlete si cu inteles doar pentru mine. Acum cand observ ce anvergura au luat blogurile, ma gandesc sa incerc si eu sa fac asa ceva, sa vad ce iese. Drept urmare, am inceput acest blog ca un experiment... Si, dat fiind acest statut al lui, sper sa ma simt bine construindu-l si sa fie o experienta frumoasa!

Cum deocamdata vorbesc singura, as putea spune ca locul asta nu e foarte departe de un jurnal sau de agenda mea de pe vremea liceului... Oricum, trebuie sa recunosc faptul ca nu prea ma incanta ideea de a pierde inca cine stie cate ore pe net scriind la acest (sau cine stie cate altele) blog in defavoarea unei iesiri in oras cu prietenii (desi observ ca intalnirile live devin incet incet perimate). Drept urmare, cel mai probabil acesta va fi un blog cu posturi scurte si multe poze :D (frumoase).

Sunt curioasa dupa cateva luni cum va arata spatiul meu virtual fata de cum ma gandesc acum ca va fi...

Dar pana atunci, ca sa nu ma dezmint de vocatia de "calculatorist", mai trebuie sa spun... Hello, virtual world (of bloggers)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu