12 aprilie, 2010

Luni

Totuşi e bună şi primăvara asta la ceva... când mai e câte o dimineaţă cu soare (ca şi astăzi), nu doar că sunt mai vioaie (deşi de dormit dorm cam puţin în ultima vreme) ci parcă şi observ mai bine lucrurile din jurul meu. De dimineaţă, spre exemplu, mi-a rămas gândul la o grădină pe lângă gardul căreia am trecut... din iarba nu prea îngrijită dar foarte verde, răsăreau multe multe lalele colorate şi câteva zambile. Să tot stai să le admiri. Mie una mi-a picat bine un peisaj mai sălbatic, aşa, de început de săptămână.

Şi dacă tot am zis de sălbăticie, am mai văzut azi un specimen interesant... În mijlocul intersecţiei Bv. Dacia - Calea Dorobanţilor (în buricul târgului, adică), în plină junglă de trafic bucureştean, cu maşini blocate şi claxoane şi tot tacâmul, un tip în costumaţie adecvată ciclismului ridica deasupra tuturor o semicursieră. Iniţial am crezut că a păţit ceva bicicleta, că vrea să treacă strada cu ea pe umăr sau cine ştie ce, dar nu! El promova mersul pe bicicletă... strigând la şoferii blocaţi în trafic! Mi-a plăcut determinarea omului, al cărui discurs era ceva de genul "Nu mai avem loc de atâtea conserve! Conserve pe trotuare, conserve pe şosele, prea multă conservăraie! Uitaţi aici soluţia! [Ridicând bicicleta deasupra capului]"

Ce să zic, ne-a apucat primăvara pe toţi! Sper să ne ţină cât mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu