26 martie, 2010

Hello!

Am atâtea chestii care mi se amestecă prin minte, încâ devine din ce în ce mai clar faptul că vreau o vacanţă... iar dacă din vacanţa aia mi-aş aloca o perioadă de timp doar ca să scriu tot ce am vrut să scriu pe blog, dar n-am facut-o din lipsă de timp / chef / ambele, cred că aş sta în faţa calculatorului vreo 2 zile. Şi dacă la asta mai adăugăm timp pentru citit tot ce vreau să citesc, văzut / ascultat tot ce vreau să văd / ascult, fotografiat, etc... mi-e că vacanţa ar fi cam un full time job...

Aşa că m-am hotărât să mai fac din chestiile planificate pe bucăţele, în loc să aştept momentul "perfect" pentru o anumită activitate... nu de alta, dar s-ar putea ca el să nu vină niciodată, sau dacă vine eu deja să fiu preocupată de aşteptarea altor momente perfecte. În spiritul acestei decizii, vă prezint o poză din weekend, pe care vroiam s-o pun pe net încă de duminică seara (maaaaxim luni dimineaţa, da?).

Este, după vorba prietenului Zsolt, o poză despre noi! (da, prietenul Zsolt e ungur!)

Deci, ta-da:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu