22 martie, 2010

Din lift

Avem reclame în lift. Cea mai recentă este legată de epilarea definitivă la un salon de înfrumuseţare, pe numele lui Marazul Estet. Reclama asta mă zgârie pe retină din două motive.

Întâi şi-ntâi, deşi site-ul lor este unul curat, plăcut şi bine făcut, reclama abundă de text scris cu 1000 de fonturi, şi la fel de multe culori, şi sare în ochi de la o poştă; iar ca să fie tacâmul complet, au folosit drept ilustraţie poza următoare:


Ilustraţia tipărită e cam la aceeaşi calitate ca asta de mai sus, deci clar luată de pe net cam cum am luat-o şi eu... după 3 minute de căutat pe Google! Ba chiar am impresia că i-au şi eliminat discret semnătura din dreapta jos, dar asta trebuie să verific. În condiţiile astea, ziceţi şi voi: n-aţi vrea să-i strângeţi mâna şi să-l felicitaţi pe cel care a gândit aşa minunăţie de print? Nu de alta, dar trebe să aibă o minte tare minunată...

Al doilea lucru e legat de interacţiunea privitori - reclamă. Mai precis, cineva a scris cu pixul pe coapsa doamnei din imagine...
"GRAS-O"!
Cred că de fapt treaba asta mă enervează mai tare decât reclama în sine... În fiecare zi îmi vine să scriu şi eu dedesubt ceva gen "prostu-le". Sau, după sugestia lui Radu, "gramatic-o" (sau ceva asemănător), dat fiind faptul că nu ştim sexul personajului pe care-l chinuie vocativul! Oricum, până la urmă cred că ar fi prea subtilă gluma noastră ca s-o priceapă persoana în cauză, aşa că mă las păgubaşă.

Şi aştept cu nerăbdare să schimbe ăştia reclama din lift! Se aude în eter?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu