21 octombrie, 2009

Chestii care mă enervează

1. Reclamă pentru un ziar, difuzată la radio. Ideea principală a reclamei e că în ziarul respectiv nu vor fi tratate subiecte politice. Şi vorbeşte un nene cu voce sobră despre chestia asta ceva vreme, fără să uite să menţioneze şi că ziarul pe care-l promovează e liderul presei "quality" din România (ce-o mai fi şi presa quality nici nu vreau să întreb...). Şi dup-aia urmează finalul apoteotic - o voce de copil, care ne spune: "dacă te-ai săturat de politică, citeşte şi tu ". Am rămas interziscă ca la auzul unui banc sec... Spuneţi-mi şi mie, ca nu mă prind: ce legătură e între copil şi lipsa politicii din paginile ziarului?

2. 9 fără ceva dimineaţa, intersecţie din Bucureşti. Pe cele două benzi ale unuia dintre sensuri stă coloana de maşini la semafor. Pe liniile de tramvai s-au format încă două benzi de "jmecheri" care sunt mai presus de aşteptatul în coloană. De ce li se pare acestor şmecheraşi că şi aşteptatul la semafor e sub demnitatea lor, şi insistă să mă calce pe trecerea de pietoni?

3. Săptămâna asta n-am ieşit în oraş mai mult de drumul birou - acasă, care înseamnă vreo juma de oră de mers pe jos şi cu metroul, pe o distanţă nu foarte mare. Cu toate astea, în fiecare zi am numărat cel puţin 5 gagici încălţate cu acelaşi model de cizme. E vorba de faimoasele cizmuliţe australiene UGG. Sincer, mie mi se par cam UGGly, dar nu te poţi pune cu "tendinţele toamnei"! Totuşi, de ce ai vrea să porţi un articol vestimentar (care şi sare în ochi) pe care îl poarta încă ţşpe mii de alte fete? Şi unde mai pui că arată chiar la fel toate cizmele astea! Deci... de ce?

M-am răzgândit... nu mă enervează chiar aşa de tare chestiile astea! Mai degrabă mă amuză :)

3 comentarii:

  1. Am mai scris si eu pe twitter despre punctul 1. Mi se pare foarte neinspirata treaba. Adica ideea e buna, dar reclama in sine e cretina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa zici ca reclama e la Adevarul (nu suntem la TV sa treci pe la casierie sa platesti reclama) si e continuarea actiunii lor de "culturalizare" a romanului, cu colectiile lor bazate si pe fapte bune, dar si pe strategie de marketing. Si a mers! Au adus Adevarul in prim plan, au targetat copii, adulti, etc. Reclama asta ar suna cat de cat bine daca e pusa incontextul reclamelor de dinainte. Dar asa stand-alone cum e acuma, da foarte prost. Si da... fetita de la urma care te intreaba e izbitor de annoying!

    RăspundețiȘtergere
  3. Păi reclama în sine nu m-ar deranja, dacă n-ar fi copilul ăla de la final (la radio nu se vede că e fetiţă :) ). Pana mea, parcă şi văd un puşti de 6 ani îngrijorat de câtă politică e în viaţa lui... Hai să fim serioşi :)

    RăspundețiȘtergere