23 iunie, 2009

Gotta love the brits

Am reuşit să mă leg la cap unde nu mă doare când am zis că în concediu vreau la Londra. Concediul ăsta va avea loc la sfârşitul lui August (mi se pare că mai e o veşnicie până atunci). Lăsând la o parte faptul că tot ce ţine de Anglia e pentru mine fascinant şi interesant şi că aştept să mai vizitez o dată Londra de vreo 11 ani, nu e aşa simplă treaba cu britanicii.

Bineînţeles, biletele de avion le-am cumpărat de pe-acuma (şi, bineînţeles, nu au fost ieftine!) şi credeam că vom sta liniştiţi până în apropierea plecării. Însă prietena pe care mergem să o vizităm m-a convins repede de contrariul! Se pare că dacă vrei să vezi orice(!) în Londra, e bine să-ţi faci planurile din vreme, nu glumă.

Spre exemplu, căutând pe net ce poţi face în Londra pe gratis, am dat peste o chestie interesantă numită Ceremony of the Keys. În fiecare seară, la ora 21:53 (fix!), şeful gărzilor închide Turnul Londrei, într-un ceremonial neschimbat de circa 700 de ani. Şi da, participarea e gratis - after all, e un nene care încuie porţile, cât de spectaculos poate fi? Există însă şi un amendament: pentru a te înscrie trebuie să trimiţi o scrisoare cu un plic auto-adresat şi în care să specifici numele participanţilor... cu două luni înainte!

Aşa că ce să facem... le-am scris. O scrisoare super-formală (că aşa le plac britanicilor). Iaca:

Dear Sir or Madam,

I am writing because I am interested in attending the Ceremony of the Keys along with two friends who are coming to visit me in late August.

If possible, we would like to attend the ceremony on Wednesday, the 26th of August 2009 or on an alternate date between the 26th and 29th of August (inclusive). The names of the attendees are as follows:

[numele noastre aici :)]

I am looking forward to your answer to my application.

Yours faithfully, etc

Aşteptăm răspuns, să vedem dacă ne primesc :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu