04 septembrie, 2008

Ne plac toate piesele de la radio...

Mai ales cele de teatru.

Acesta este textul uneia dintre noile reclame la posturile de radio ale Societăţii Române de Radiodifuziune. Reclamele sunt colorate, inspirate şi plăcute la vedere. Iar Societatea Română de Radiodifuziune are şi un site destul de ok. Şi dacă sunteţi curioşi puteţi asculta pe internet posturile Actualităţi, Cultural, Muzical, Antena Satelor şi România Internaţional :)

Adevărul e că mi-e dor de un Radio România Actualităţi, să-mi amintească de ora exactă din dimineţile când mă duceam la şcoală şi reuşeam să aud o grămadă de ştiri şi o singură melodie (dacă aveam noroc) în timp ce deja mă spălam pe dinţi. A, şi-aş mai asculta puţin cotele Dunării, că întotdeauna mă amuza treaba aia :)

Oricum, e de lăudat treaba cu rebrandingul. Sper să fac si o poză cu reclamele cât de curând.

În rest eu fac bine, mulţumesc, dar încerc să stau departe de calculator pe cât posibil pentru că mă cam deranjează ochii zilele astea. O fi alergia la muncă de la terminarea concediului? :D

Of! Cică trebuie să întindă cineva hainele şi masculul e ostil. Vă las, că iese cu scandal! Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu