09 martie, 2008

Piramida Izbânzii şi alte poze

Parcă a fost un făcut să nu mai am timp să scriu pe blog până cu pozez minunatul monument. Ei bine, azi după un examen am reuşit să ne plimbăm pe la Ateneu şi zona Pieţei Revoluţiei. Am reuşit cu chiu cu vai să smulg din mâinile masculului feroc aparatul foto şi să fac şi eu nişte poze. Cel mai frumos mi-a ieşit Ateneul, care e un subiect destul de uşor de pozat şi generos. So, here goes:

Ateneul Român:

Coloanele Ateneului...

Ne-am mai plimbat prin parc, am mai fotografiat nişte oameni (sssh!), am povestit cu un nene care-şi petrecea duminica pe o bancă şi a crezut că suntem străini şi că-i facem poză :) Simpatic altfel nenea... La ieşirea din parc am văzut o ţâşnitoare...

Şi într-un final am ajuns şi la "the fabled" monument... Pe care l-am tot fotografiat din mai multe unghiuri, dar de dragul legăturii cu postul în care povesteam despre el vi-l arăt aici în întreaga lui splendoare. Ladies and gentlemen, I give you... Piramida Izbânzii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu