06 august, 2007

Ziua dinainte de...

De fapt, e mai degrabă noaptea. Şi nu mai e "înainte de", pentru că e trecut miezul nopţii. But still, e ultima zi în care am putut să ma plâng că "luni încep serviciul". Acuma chiar vine peste mine. Ştiu că prietenii mei sunt deja exasperaţi de cât m-am lamentat, şi încă nici n-a fost aşa rău cum mă aşteptam! Să vedem ce-o să audă după ce încep!

Poate pentru alţii n-o fi aşa mare lucru, dar eu n-am mai lucrat până acuma. Responsabilităţi, îndatoriri, constrângerea de a "semna condica" în fiecare zi, toate sunt amplificate când eşti om al muncii... Şi, vorba lui Oli, prima zi de muncă e mai [traumatizantă] - later edit : mai bine spus te marchează mai puternic, na! - decât ziua nunţii! Şi atunci, cum să nu te apuce depresiile? Cum să nu te atace toate gândurile care mai de care mai negre? Cum să nu ai insomnii? Sper ca Bogan să aibă dreptate şi depresiile astea să ţină cel mult până la primul salariu! Hehe...

Sper să fie interesant, sper că învăţatul nu s-a oprit aici, sper să mă descurc, sper să... multe sper eu. Oricum, mâine dimineaţa la 10 jumate (am voie cu juma' de oră mai târziu în prima zi) voi fi prezentă pe baricade! Impresii mâine! Şi tot mâine şi ceva despre excursie, că acum mă străduiesc să ma duc la culcare. Deşi deja mi-au trecut ceva idei năstruşnice de dezvoltat în scris prin minte... eh, e tipic pentru mine! Aşa că sper că şi mâine voi avea idei. Noapte bună şi ţineţi-mi pumnii!

2 comentarii:

  1. :-? de ce să fie traumatizantă ziua nunţii? lăsând la o parte versiunea în care discutăm de locuitori(locuitoare) ale Zambiei, care se iau cu un urangutan :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, folosirea cuvântului "traumatizant" a fost o eroare. Oricum, nu asta vroia să spună respectivul, ci că e "a bigger deal" prima zi la slujbă pentru că de-acuma o să munceşti toată viaţa şi că oricum nunta ar fi un eveniment fericit deci mai puţin "marcant" :D Oricum, respectivul nici nu e căsătorit nici nu munceşte deci îl suspectez că vorbeşte prostii! Dar m-a distrat afirmaţia!

    RăspundețiȘtergere