17 august, 2007

Vineri

"Friday I'm in love" şi toate celelalte... După o săptămână destul de frustrantă, în principal pentru că nu ştiu prea bine ce şi cum trebuie să fac pe la serviciu, parcă ziua de azi a fost ceva mai suportabilă. Poate şi pentru că am descoperit că din când în când e bine să asculţi şi muzică mai uşurică, cum e Blackmore's Night... " Dancing in the moonlight / Singing in the rain / Oh it’s good to be back home again"... frumos, idilic, te face să te mai desprinzi de lumea din jur. Mai ales dacă ai vreo înclinaţie spre medieval, cum au unii (nu spunem cine... hehe).

În fine, nu am mult timp de scris şi oricum şi inspiraţia mă cam depăşeşte la ora asta. Peste 15 minute trebuie să plec spre gară şi apoi cu trenul spre Cluj. Abia aştept... poate-poate conving masculul din dotare să facem o plimbare (mică-mică) prin gradina botanică. Tare mi-e dor! Oricum, deja încep să ma obişnuiesc cu weekendurile în forţă după o săptămână de lucru. Să vedem ce-o să mai zic luni dimineaţă când de pe tren mă duc direct la muncă.

Of, deja o iau pe arătură şi mă plictisesc pe mine însămi scriind banalităţile astea. Ce să-i faci, când era inspiraţie nu era timp... Oricum, am vazut astăzi o questie amuzantă, mai mult de asta vroiam să scriu. E un articol despre legi ciudate pe Times Online... uşurel şi el, de vară şi amuzant. Unele nu sunt aşa distractive, cum ar fi faptul că în Indonezia pedeapsa pentru masturbare e decapitarea, însă unele te fac să te intrebi cât de idioţi trebuie să fi fost cei ce au fost precedentul pentru respectiva lege. Din categoria asta: în Alabama este ilegal să conduci o maşină legat la ochi!

Oricum, cele mai mişto legi ciudate le au englezii. Probabil multe sunt rămase din vremuri imemoriale şi uitate prin catastife la când s-au făcut "reviziile" la legi. De exemplu, toţi bărbaţii într 15 şi 60 de ani trebuie să practice tragerea cu arcul. Şi nu orice fel de arc, ci longbow! Au şi un număr de ore pe săptămână. La fel, capul oricărei balene găsită moartă pe ţărmul Angliei aparţine Regelui, iar coada Reginei, în caz că îi e de trebuinţă pentru corset. La fel, nu ai voie să opreşti un taxi pe stradă dacă eşti bolnav de ciumă şi este considerată trădare lipirea vreunui timbru cu faţa monarhului cu capul în jos! Aaaaaa, şi dacă eşti femeie însărcinată în Anglia ai noroc! Mă rog, dacă eşti şi puţin exhibiţionistă. Cică femeile însărcinate au voie să facă pipi unde vor ele în public!

Oricum, mai multe în articolul menţionat. Nu le-am dat chiar pe toate în vileag, n-ar mai fi fun să le citiţi pe toate aici! Alea din Anglia în mod cert s-au potrivit cu coloana mea sonoră pe ziua de azi. Gata, trebe să plec... Clujul mă aşteaptă!

Sper să mă întorc cu mai multă voie bună şi inspiraţie. Oricum, urmează Blog Day 2007, o idee mişto despre care o să vorbesc cât de curând... Doar un lucru mai am de zis, apropos de postul anterior... azi am avut un proces de compilare care a durat nu mai bine de... 50 minute! Timp arhi-suficient pentru un concurs de scrimă! Data viitoare îmi aduc săbiuţele!

Weekend fain tuturor!
Irina pe fugă (sper să nu pierd trenul...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu