17 ianuarie, 2007

To you

To You Walt Whitman

STRANGER! if you, passing, meet me, and desire to speak to me, why should you not speak to me? And why should I not speak to you?

La noi se vorbeste cu stainii?

De exemplu azi am avut parte de un mic episod cu oameni straini. Stateam la masa in cantina, mancam si citeam cand apare o doamna care se aseaza pur si simplu la masa mea, fara sa intrebe nimic. Doamna e urmata indeaproape de un domn, amandoi incep sa manance. Eu ma opresc din citit pentru ca mi se parea stanjenitor. Singurele cuvinte auzite pe toata durata mesei au fost "pofta buna" spuse de la domn spre doamna. Termin de mancat, ma ridic si plec fara sa spun o vorba. Indepartandu-ma, aud cum domnul si doamna incep sa povesteasca...

Acuma ma intreb... e normal sa ma simt putin aiurea dupa acest episod? Parca mi-ar fi priit mai bine mancarea daca as fi spus un multumesc la fel acelui pofta buna neadresat mie... Si in compartimente in tren lumea macar se saluta la venire si plecare, nu e normal ca niste oameni care se uita unul la altul peste o masa lata de un metru jumate sa faca macar asta?

Vreau sa hartuiesc un strain! Sa-l intalnesc pe strada, sa-l salut si sa-i intru cu bocancii in viata cum se spune. Pana atunci, mi-a ramas simpatic conductorul de metrou care ne-a urat mie si Elenei pofta buna in metrou la 1 mai

Si, pana la discutiile cu strainii, parca mi-e dor de o discutie cu niste prieteni!Anyone!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu