31 mai, 2010

Zorele - faza întâi

Şi dacă tot vorbeam de verde, acum vreo două săptămâni m-am decis să mă ocup de "grădinărit" pe balcon, în sensul că mi-am plantat o mână de zorele într-un ghiveci... Ei bine, săptămâna trecută deja răsărise în ghiveciul meu ceva de genul:


Iar de-atunci până acum, au mai apărut nişte plăntuţe, iar ăstora mai răsărite le-au mai ieşit câte un rând de două frunzuliţe şi se pregătesc de al treilea rând.

Deeeci, trebuie să le cumpăr urgent o scăriţa pe care să se caţere (sunt agăţătoare zorelele astea, printre altele), că altfel am îmbulinat-o! 

Mda, mă distrez! Este că acest aspect mega-interesant din viaţa mea trebuia pus pe blog, că altfel dormeaţi mult mai prost noaptea? Ufff, se vede că e luni, deja aberez puternic aşa că mă voi opri! Săptămână frumoasă  tuturor!

Un comentariu:

  1. :) buna! si eu am plantat diferite seminte intr-un ghiveci si pana acum am 3 tipuri de plante si cu ajutorul fotografiei tare am reusit sa recunosc un tip: zorelele

    RăspundețiȘtergere