01 mai, 2010

More than words

Cred că v-am înnebunit în ultima vreme cu atâtea cuvinte, aşa-i? Ca să nu aveţi impresia că mă voi apuca de parcurs DEX-ul din scoarţă-n scoarţă.... ta-daaam! Urmează poze.

Mai precis, acesta-i drumul meu spre birou într-o dimineaţă oarecare (din fericire, însorită), şi lucrurile interesante pe care le-am văzut până la destinaţie (interesante pentru mine, evident).

First of all, şi când plec şi când vin, dau cu ochii de cutiile poştale (una dintre ele e a mea)


Dup'aia, mă loveşte în ochi soarele de dimineaţă printre frunze. Dimineaţa e mai răcoare şi asta îmi dă un sentiment de vacanţă. Mai mai că m-aş duce la ştrand, dacă n-aş şti că e încă primăvară şi dacă n-ar trebui să merg la (ouch!) serviciu...


Prin spatele blocurilor, se mai găsesc rămăşiţe din altă epocă:



Apoi ajung la metrou. Unde nu prea e nimic de văzut, doar lume grăbită...


Şi iarăşi la pas, de data asta mai prin buricul târgului. De fiecare dată îmi atrag atenţia reflexiile în pereţii de sticlă şi oţel ai hotelului Novotel:


Mă mai uit la afişele de la coloane...


mai dau bună dimineaţa unui "comunitar"...


Şi cam atâta. Dup-aia, urmează stat în fund la birou, dat din deşte pe tastatură şi (mai nou) minunat pe marginea C#-ului şi WPF-ului.

Din păcate, drumul ăsta e cam scurt. Metroul vine la sub 2 minute de când pun piciroul pe peron. Pe drum n-apuc nici măcar să citesc 5 pagini ca lumea. Iar între astea, mai am de mers pe jos şi aruncat căutături curioase în jur în total vreo 15 minute. Deci nici poze nu prea am când să fac... Dar poate mai încerc experimente... să merg pe alt traseu, să mai fac o oprire prin parc, oi vedea eu.

Până atunci însă, ce ziceţi de drumul meu spre muncă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu