Nu e de mirare pentru nimeni faptul că industria publicitară exploatează cum poate mai bine criza financiară. Ăsta e stilul lor (plus că n-ar fi singurii exploatatori ai crizei)... Aşa au apărut noile reclame la McDonald's cu sloganuri gen "un preţ îngheţat de criză". Enervante ele de felul lor, dar mici copii pe lângă ce văd de ceva vreme prin metrou.
Pe un banner maaaare, în mare parte negru, tronează o poză cu o priză. Iar sloganul - scris cu litere de-o şchioapă deasupra - este... get ready... "În plină CRIZĂ, noi vă oferim o PRIZĂ!". Vă daţi seama ce s-or fi bucurat băieţii şi fetele care au gândit reclama asta când şi-au dat seama că produsul pe care trebuie să-l vândă rimează cu "buzz-word"-ul momentului? Pai gata, succesul e garantat! Avem rimă, avem referire la un subiect de actualitate, f**em totul pe un panou şi luăm banu' gros pentru campanie!
Nici n-am ce să mai spun despre chestia asta, serios. Să-mi zică şi mie cineva care-i legătura dintre criză şi priză, în afară de evidenta rimă? Singurul lucru la care mă pot gândi e că oamenii sunt atât de zdrobiţi de greutăţile financiare încât vor să-şi bage degetele în priză. Şi atunci, firma care a ieşit pe piaţă cu această minunată ofertă e săritoare şi gata să-i ajute! Alte idei?
[ca o dovadă a "eficienţei" reclamei, habar n-am ce firmă e vizată de uriaşul print!]
Mda! Cam multe speculatii si cu criza asta! Romania e in criza inca dinainte de '89 so no big deal. Doar ca marketingul asta mai mult sau (de cele mai multe ori) mai putin inspirat se foloseste de orice stratagema/cuvant cheie ca sa vanda. Ce are reclama de la inghetata? E singurul lucru care-mi place la McDo. :D Inghetata, nu reclama! :p
RăspundețiȘtergere