30 octombrie, 2008

10 years later...

Ca să vedeţi ce gusturi dubioase am avut (şi posibil mai am) în materie de muzică, vă rog ascultaţi melodia de mai jos.

Este una din melodiile care mi-a marcat copilăria. Ai mei o aveau pe o casetă video înregistrată de pe MTv de oamenii care aveau satelit. Aveam câteva casete de-astea şi le mai puneam din când în când (inclusiv la petreceri, dacă-mi aduc bine aminte). Ei, asta era una din melodiile care mă prinsese la vremea aia, cu tot cu videoclipul ei dubios, care mă ţinea în faţa televizorului. Cred că n-am mai auzit-o de cel puţin 10 ani! Ba chiar, bănuiala mea e că a trecut mai mult...

Ieri la radio Guerrilla (mulţumesc pe această cale mamei mele dragi şi personale că mi-a schimbat părerea despre acest radio pe care am refuzat să-l ascult până nu demult, iar acum îmi place şi face parte din rutina zilnică)... ce ziceam? ieri la radio Guerrilla, se vorbea despre concertul Nouvelle Vague, care va avea loc cândva curând în Bucureşti. Şi zic băieţii de concert şi dau şi ei o melodie. Asta care urmează:

Şi cum o ascultam aşa, parcă îmi suna cunoscută :) Ei bine, am reuşit să-mi amintesc, de acum 10 ani şi mai bine, melodia asta funny din anii '80 pe care dansam prin casă. Şi după care e făcută cea de-a doua :)

Era bun aici un fel de joc: descoperiţi diferenţele între cele două melodii. Şi interpretarea, şi videoclipurile sunt destul de diferite ca să fie interesant. So, cum vi se par? Care vă place cel mai mult?

(ca o completare, am descoperit că prima melodie a apărut în anul naşterii mele... hihi... altă coincidenţă?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu