04 iulie, 2007

Alte motive...

... pentru care iubesc Sibiul ... Zilele astea, de când m-am întors acasă, l-am ţinut sub oservaţie. Ei bine, trebuie să spun că îmi dă un sentiment de vacanţă, de staţiune, de relaxare cum nu mă aşteptam. E plin de turişti, aşa e... e lume multă şi totuşi oamenii au loc unii de alţii, nu sunt nici grabiţi, nici stresaţi şi în niciun caz atât de nepoliticoşi cum poţi vedea în capitală. Evident, aici mă simt ca acasă.... hmmm, oare de ce!?

Dar trecând peste aspectul ăsta, Sibiul e frumos! Zău aşa, nu o spun pentru că aici am trait primii 19 ani de viaţă, ba chiar după ce s-au terminat aceşti ani abia aşteptam să plec. Pur şi simplu, e frumos, e armonios şi mă face şi pe mine să gasesc echilibrul. În fine, nu prea sunt coerentă la ora asta... sunt destul de obosită (sper ca asta să ma ajute să dorm) şi ideile îmi fug de sub nas înainte de a apuca să le aştern aici... O sa las postul ăsta totuşi ca o bucată de idee ce trebuie dezvoltată, ca să nu uit.

Şi, între timp, rămâne doar să aştept inspiraţia...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu