07 august, 2008

Direct marketing sau mass message?

Am primit astăzi un mesaj de la Orange în care mă anunţau că se închide Orange Shop-ul din Carrefour Orhideea şi că pentru a afla cel mai apropiat Orange Shop pot să sun gratis la nuş' ce număr.

Pentru mine informaţia asta chiar e relevantă, pentru că acolo îmi plăteam cam toate facturile. Deci drăguţ din partea Orange că m-au anunţat. Acuma însă mă întreb: am primit mesajul pentru că foloseam serviciile respectivului Orange Shop sau pur şi simplu l-au trimis tuturor abonaţilor?

Dacă stau bine să mă gândesc, nu prea ar trebui să fie mass message, că doar n-o să trimită unui om din Sibiu să zicem ştiri despre cutare Orange Shop din Bucureşti. Ar fi cam aiurea. Şi cum abonamentul meu e făcut pe adresa din Sibiu, cred că totuşi au trimis doar clienţilor respectivului Shop. Ceea ce e pretty cool, zic eu.

Din păcate nu pot verifica cu ajutorul masculului propriu, căci şi el îşi plătea facturile în acelaşi loc (ce surpriză, nu?). Deci, rog eventualii cititori posesori de abonamente Orange să mă ajute. E cineva care n-a călcat niciodată în Orange Shop Carrefour şi a primit acest mesaj?

2 comentarii: